ČEZ ESCO řeší všechny hlavní potřeby týkající se dodávky energií. Technické požadavky související s distribucí a hlášení poruch spadají do působnosti společností ČEZ Distribuce, EG.D (dříve EON Distribuce)PREDistribuce. Abychom vám ulehčili orientaci v novém rozdělení zákaznické péče, připravili jsme přehled požadavků, které společnosti řeší.

Kdy kontaktovat distribuční společnost ?

Níže uvádíme typy požadavků, se kterými kontaktujte Vašeho distributora

Poruchy a odstávky

  • Nahlášení přerušení dodávky elektrické energie - poruchy
  • Dotaz na plánované odstávky dodávky elektrické energie


Připojovací podmínky

 

  • Dotazy na připojovací podmínky a na technické podmínky připojení (příloha smlouvy vystavené na základě žádosti o připojení)
  • Změna podmínek připojení u dosud nepřipojeného odběrného místa


Smlouva o zajištění služby distribuční soustavy
 

  • Podání žádosti o zajištění služby distribuční soustavy – na základě žádosti bude uzavřena smlouva o zajištění služby distribuční soustavy s distributorem, tuto smlouvu uzavíráte v případě, chcete-li si s distributorem sjednat pouze distribuční služby a smlouvu o dodávce elektřiny budete uzavírat se společností ČEZ ESCO


Izolace vedení, ořez stromoví

 

  • Objednání izolace vodičů při práci v jejich blízkosti
  • Požadavek na ořez stromoví v blízkosti vedení


Sdělení k existenci sítí a vytyčení vedení
 

  • Sdělení k existenci elektrických sítí na pozemcích pro účely stavby
  • Požadavek na vytyčení kabelového vedení v terénu


Vyjádření ke stavbám, projektové dokumentaci, činnosti v ochranném pásmu
 

  • Vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci
  • Vyjádření k činnosti v ochranném pásmu elektrického vedení
  • Dotazy k majetkoprávním vztahům  


Přeložky zařízení distribuční soustavy
 

  • Žádost o přeložku zařízení distribuční soustavy
  • Dotazy na podmínky přeložky a její průběh


Úpravy zařízení distribuční soustavy
 

  • Dotazy na stav úpravy zařízení distribuční soustavy prováděné na základě smlouvy o smlouvě budoucí (termíny, oznamování změn a překážek v plnění smluvních podmínek připojení nebo v součinnosti nutné k připojení)


Spínání HDO
 

  • Nahlášení závady spínacího prvku
  • Požadavek na změnu časů spínání HDO
  • Reklamace časů spínání HDO


Ostatní požadavky
 

    • Změna domluveného termínu montéra
  • Převzetí podkladů od cizího zařízení (přípojka, transformační stanice)
  • Náhrada škody
  • Nahlášení neoprávněného odběru
  • Dotazy a registrace do Distribučního portálu ČEZ Distribuce

 

Zpět na podporu

 

Staňte se součástí našeho VIP portálu

Pomozte nám vytvořit obsah, který vás zajímá! Vážíme si vaší zpětné vazby a rádi bychom věděli, co vás nejvíce zajímá. Vyplněním tohoto dotazníku nám pomůžete připravit atraktivní nabídky a akce přímo pro vás. Jako poděkování za váš čas vylosujeme několik šťastlivců, kteří obdrží powerbanku s kapacitou 10.000 mAh.

Vyplnit dotazník