Reklamace a stížnosti
Nesouhlasí Vám zaslané vyúčtování? Nejste spokojeni s dodávanou službou nebo máte jinou připomínku? Prosím kontaktujte nás, jsme připraveni vše řádně prověřit.
Nesouhlasí Vám zaslané vyúčtování? Nejste spokojeni s dodávanou službou nebo máte jinou připomínku? Prosím kontaktujte nás, jsme připraveni vše řádně prověřit.
Mrzí nás, že nejste spokojeni, a rádi bychom zjednali nápravu, proto vždy dbáme na důkladné prověření, ať už se jedná například o nesoulad ve vyúčtování dodávky elektřiny nebo plynu vzniklý nesprávnou funkcí nebo nesprávným odečtem měřicího zařízení, početní, nebo tiskovou chybu ve vyúčtování elektřiny nebo plynu apod.
Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve a vždy na ni odpovíme písemně. Zároveň Vás upozorňujeme, že reklamace nemá odkladný účinek na splatnost vyúčtovaných plateb.
V případě, že nejste s vyřešením reklamace spokojeni, můžete se obrátit na Ombudsmana Skupiny ČEZ.