Mrzí nás, že nejste spokojeni, a rádi bychom zjednali nápravu, proto vždy dbáme na důkladné prověření, ať už se jedná například o nesoulad ve vyúčtování dodávky elektřiny nebo plynu vzniklý nesprávnou funkcí nebo nesprávným odečtem měřicího zařízení, početní, nebo tiskovou chybu ve vyúčtování elektřiny nebo plynu apod.

 

S Vaší reklamací či stížností nás prosím kontaktujte

  • písemně na adrese ČEZ ESCO, a.s., Guldenerova 2577/19, 326 00 Plzeň
  • prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách
  • telefonicky prostřednictvím naší Zákaznické linky 371 101 101
  • prostřednictvím ESCO Portálu

 

V reklamaci či stížnosti prosím uveďte

  • kontaktní údaje - jméno a příjmení, adresa, kontaktní e-mail
  • identifikační údaje - zákaznické číslo, IČO, název společnosti
  • identifikaci odběrného místa - kód EAN (elektřina) nebo kód EIC (plyn) – tyto informace najdete na faktuře,
  • předmět reklamace či stížnosti - čeho se reklamace týká, popis reklamované skutečnosti a odůvodnění reklamace, případně související dokumentace a další důležité skutečnosti rozhodné pro posouzení reklamace
  • při reklamaci faktury její variabilní symbol nebo číslo daňového dokladu,
  • při reklamaci měření číslo elektroměru či plynoměru a zjištěné stavy měřidla.

 

Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve a vždy na ni odpovíme písemně. Zároveň Vás upozorňujeme, že reklamace nemá odkladný účinek na splatnost vyúčtovaných plateb.

V případě, že nejste s vyřešením reklamace spokojeni, můžete se obrátit na Ombudsmana Skupiny ČEZ.

 

 

 

Zpět na podporu 

 

 

Staňte se součástí našeho VIP portálu

Pomozte nám vytvořit obsah, který vás zajímá! Vážíme si vaší zpětné vazby a rádi bychom věděli, co vás nejvíce zajímá. Vyplněním tohoto dotazníku nám pomůžete připravit atraktivní nabídky a akce přímo pro vás. Jako poděkování za váš čas vylosujeme několik šťastlivců, kteří obdrží powerbanku s kapacitou 10.000 mAh.

Vyplnit dotazník